بهین ارتباط آراز

شرایط گارانتی آراز

1. کارت ضمانت معتبر و دستورالعمل ضمانت و پشتیبانی گارانتی :

کارت گارانتی با کلیه مشخصات ذکر شده توسط سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان طراحی گردیده است . از جمله موارد در نظر گرفته شده در آن عبارتند از :

  • برند و مدل کالا
  • شماره سریال کالا
  • تاریخ شروع گارانتی
  • نام شرکت سازنده کالا
  • وب‌سایت سازنده کالا
  • نام کشور سازنده کالا
  • نام شرکت گارانتی کننده
  • تلفن و نمابر شرکت گارانتی کننده
  • آدرس شرکت گارانتی کننده
  • ایمیل شرکت گارانتی کننده
  • وب‌سایت شرکت گارانتی کننده
  • شرایط گارانتی ۱۸ ماهه
  • شرایط خدمات پس از فروش ۵ ساله
  • شرایط تعویض کالا
  • شرایط ابطال گارانتی
  • هولوگرام ( نشان از اصالت کارت گارانتی )

2 . شرایط گارانتی ۱۸ ماهه و خدمات پس از فروش :

  • ارائه خدمات گارانتی ، صرفاً با همراه داشتن کارت گارانتی مقدور خواهد بود .
  • کلیه کالاهایی که در دوران گارانتی ، تعویض و یا تعمیر می‌شوند تا پایان مدت زمان اولیه ، تحت پوشش گارانتی خواهند بود .
  • هزینه ارسال/ دریافت دستگاه به / از مرکز خدمات پس از فروش برای مشتریان تهران بر عهده مشتری می‌باشد .
  • در صورت بروز هر گونه مشکلی برای دستگاه ، شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال حفظ و نگهداری اطلاعات شخصی مشتری نخواهد داشت و مشتری وظیفه دارد که همواره از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه نماید .
  • عدم کارکرد صحیح دستگاه به دلیل مشکلات شبکه مخابراتی و یا مشکلات ناشی از همتا ارتباطی با شرکت آراز ندارد .
  • این شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال فراموشی و یا مشکلات ناشی از رمز ورود و یا الگوی گوشی‌ها ، جی‌میل (Gmail) و یا اپل‌آی‌دی (Apple ID) ندارد .
  • حداکثر زمان تعمیرات برای دستگاه‌های دارای گارانتی یک ماه کاری است .
  • در صورتیکه تعمیر دستگاه در مرکز خدمات پس از فروش بیش از یک ماه کاری زمان ببرد ، شرکت آراز به همان میزان به دوران گارانتی دستگاه اضافه خواهد کرد .
  • استهلاک تدریجی کالا از قبیل سایش ، شکستگی و رنگ رفتگی شامل گارانتی نمی‌باشد .
  • درصورتی که گوشی پذیرش شده در مراکز این شرکت به هر دلیلی آسیب ببیند . ( توسط تعمیرکار / حمل و نقل / پرسنل پذیرش ) شرکت مکلف به جبران خسارت و جلب رضایت مشتری می باشد .
  • هرگونه خدمات نرم‌ افزاری که به دلیل استفاده نادرست کاربر و یا به درخواست کاربر انجام شود ، شامل گارانتی نخواهد بود . قاب و وسایل جانبی شامل شارژر ، هندزفری ، کارت حافظه ، کابل ، باتری و قلم شامل گارانتی نمی‌باشند .

۳. شرایط تعویض :

  • در صورتیکه دستگاه ظرف 24 ساعت پس از فروش دچار هر گونه اشکال سخت‌افزاری شود ، در مرکز خدمات پس از فروش آراز تعویض خواهد شد .
  • دستگاه معیوب در طی دوره گارانتی در صورت غیر قابل تعمیر بودن ، تعویض خواهد شد . (تشخیص غیر قابل تعمیر بودن بر عهده کارشناس فنی آراز می‌باشد)
  • درصورتیکه امکان تعویض دستگاه میسر نباشد ، مدل دیگری با احتساب اختلاف قیمت روز ، ارائه خواهد شد .
  • مشکلات نرم‌افزاری مشمول شرایط تعویض دستگاه نمی‌باشد .
  • در صورتیکه دستگاهی با یک ایراد یکسان ، 3 بار توسط مشتری به شرکت عودت داده شود ، بار سوم با یک دستگاه، تعویض خواهد شد . (تشخیص و تایید ایراد فوق بر عهده کارشناس فنی آراز می‌باشد .)

4. پایان مدت گارانتی :

پایان مدت گارانتی ، مخدوش بودن شماره سریال مندرج بر روی کارت گارانتی و یا برچسب‌های گارانتی ، بازکردن یا تعمیرات دستگاه توسط افراد غیر مجاز ، هر گونه ایرادی که ناشی از عدم کاربرد صحیح دستگاه توسط کاربر باشد شامل :

  1. آسیب‌دیدگی بر اثر ضربه ، رطوبت ، ریختن مایعات بر روی دستگاه و نوسانات برقی .
  2. نصب نرم‌افزارهای متفرقه ، روت کردن و تغییر بدون مجوز نسخه سیستم عامل .
  3. انجام تنظیمات اشتباه و یا ویروسی شدن دستگاه .

ممکن است برخی ایرادات که منجر به ابطال گارانتی می‌شود ، در زمان پذیرش تشخیص داده نشود و بعدا توسط کارشناس فنی مشخص شود ، لذا معیار قبول و یا رد گارانتی ، نظر کارشناس فنی دفتر تهران است و نه کارشناس پذیرش .

5 . شرایط پذیرش دستگاه ( متنی که بر روی رسید پذیرش درج می‌شود ) :

  • آورنده این رسید، به عنوان صاحب کالا شناخته می‌شود.
  • دستگاه تنها درصورتیکه در 24 ساعت اول پس از زمان خرید، دچار اشکال سخت‌افزاری شود، تعویض خواهد شد . ( معیار زمان ثبت شده در همتا می‌باشد . )
  • شرکت هیچ تعهدی در قبال اطلاعات موجود در دستگاه ندارد و مشتری موظف است که همواره از اطلاعات خود نسخه پشتیبان ( بکاپ ) تهیه کرده باشد .
  • قطعات جانبی مثل باتری ، شارژر ، هندزفری ، کابل ، کارت حافظه ، قلم و … شامل گارانتی نمی‌باشند .
  • حوادث غیر مترقبه و مشکلات ناشی از استفاده نادرست از دستگاه ، شامل گارانتی نمی‌شود .
  • هرگونه آسیب فیزیکی ، ضربه ، رطوبت ، ریختن مایعات و تعمیر توسط افراد غیرمجاز موجب ابطال گارانتی می‌شود .
  • اگر هنگام پذیرش ، موارد ابطال گارانتی تشخیص داده نشود ، کارشناسان فنی می‌توانند پس از بررسی دستگاه ، طبق معیارهای ذکر شده گارانتی را باطل کنند .
  • تغییر نسخه سیستم عامل ، تغییر IMEI و یا روت کردن دستگاه موجب ابطال گارانتی می‌شود .
  • خرابی کمتر از 3 پیکسل بر روی صفحه نمایش ، شامل گارانتی نمی‌باشد .
  • حمل و نقل دستگاه به مرکز خدمات پس از فروش ، بر عهده مشتری است .
  • خدمات نرم‌افزاری که به درخواست مشتری انجام شود ، در کلیه موارد شامل هزینه می‌شود .
  • در صورت غیر قابل تعمیر بودن دستگاه در دوران گارانتی ، دستگاه جایگزین از نوع دیگر با محاسبه اختلاف قیمت روز ، تحویل مشتری خواهد شد .
  • این شرکت مسئولیتی در قبال مشکلات مربوط به رجیستری گوشی و طرح همتا ندارد .
  • تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه‌ های فاقد گارانتی ، دارای 6 ماه ضمانت می‌باشد . (مشروط بر آنکه همان قطعه‌ای که تعمیر شده است ، مجددا دچار اشکال شود . )
  • در مورد گوشی آیفون ، شرایط تعویض مطابق با شرایط شرکت اپل می‌باشد و شرکت آراز تعهدی بالاتر از آن را متقبل نخواهد شد ، بنابراین شرکت آراز مسئولیتی در مقابل تعمیر گوشی و یا تغییر ویژگی‌های گوشی یا تغییر پارت‌نامبر آن توسط شرکت اپل ندارد . ( در مورد گوشی‌های ارسالی به خود شرکت اپل )
  • هر گونه ایراد ظاهری و آسیب فیزیکی شامل خدمات گارانتی نمی‌شود ، خریدار موظف است که در هنگام خرید از سلامت ظاهری دستگاه مطمئن شود ، تحویل کالا از فروشنده به معنای دریافت آن به شکل کاملا سالم می‌باشد و پس از آن مسئولیت هر گونه ایراد ظاهری و آسیب فیزیکی بر عهده خریدار است .
  • چنانچه گارانتی دستگاه به پایان رسیده باشد و دستگاه قبلا تحت گارانتی شرکت آراز بوده باشد ، در صورت نیاز به تعویض قطعه ، 10 درصد تخفیف به قطعات مذکور داده خواهد شد و در صورت خرید یک دستگاه جدید ، 2 درصد تخفیف در نظر گرفته خواهد شد .
  • درصورتیکه مشتری با هزینه تعمیر دستگاه‌ هایی که شرایط گارانتی ندارند ، موافقت ننماید ، 50 هزار تومان هزینه عیب‌یابی دریافت می‌شود .
  • تعمیر دستگاه‌ های فاقد گارانتی تا سقف 50 هزار تومان بدون هماهنگی انجام خواهد شد و برای هزینه‌های بالاتر پس از توافق مشتری انجام خواهد شد .
  • اعتبار این رسید ، 2 ماه می‎‌باشد و پس از آن به ازای هر روز 1000 تومان جهت انبارداری دریافت می‌شود .